Dålig start

Har legat vaken sen 5.00. Hade så ont i högra benet så jag kunde inte somna om. Och är nervös inför att gå tillbaks till jobbet. Främst för att jag nu är van vid att kunna vila om jag får ont och på jobbet kan jag såklart inte det. Dagen är dock kort inte särskilt tung men hjärnan verkar  inte vilja fatta det. 
Jag ska jobba den här veckan och sen utvärdera. Jag vill ju gärna jobba några veckor till för jag har saker jag vill avsluta. 
Men jag vill inte på något vis anstränga mig för mycket. Den där killen i magen är det viktigaste nu <3
Och som han påminner mig om att han finns där hela tiden. Han buffar runt en massa just nu. Så gosigt!
Robert kände första sparken utifrån igår, så fantastiskt att få dela det här med honom! <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0