underbara älskade vänner!

Ibland blir man så glad och känner sig så lyckligt lottad för dom vänner man har. :)
Jag har en lång konversation med Åsa på facebook om vad som ska hända imorgon när jag ska dit.
Och det är en heeeel del kan jag tala om!
9.35 sitter jag på 88an på väg till björklinge för den som vill veta ;)
är astaggad för det och ska packa färdigt mina saker inför morgondagen med stort M.
Sen glider jag in här och kollar på lite kommentarer och ser bl.a en från Dee.
Med lite kniven i hjärtat citat.
Jag blir alldeles varm i mitt lilla svartbäckenhjärta!
För någon vecka sen hittade jag mitt och Dee's gamla kollegieblock som vi använde för att lämna meddelanden till varandra i när vi bodde ihop i G-sunda.
Kan inte tala om vad som stod där, men det var en hel del sköna saker.
Ex att Dee skulle bombhota diverse places. Lika bra ;)
Självklart finns det andra människor som jag också älskar för att dom är underbara vänner, men just nu var det dom här två som värmde ordentligt :)
Och som alltid så värmer Maria.S också, min trevliga f.d granne..
Eller hur Dee? =P



Dee och Bee nyårsafton 04/05..observera mitt enorma redbull vodka glas som jag fick i julpressa av Dee.
sandra dee
2009-07-05 @ 10:36:47

hahaha vart fan hade ja gömt min hudfärg???

självklart, maria s va en tjej man alltid kunde lita på när man behövde (bli hotade att få spö) låna socker... eller nåt... :P ååååh sabina!

sabina
2009-07-05 @ 13:56:07
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

*Dee: haha jag tror att din hudfärg hade jullov ;)

det finns så många minnen min kära!!

Det känns som att det var ett helt liv sen vi var rädda i Gottsunda och fick bli hämtade mitt i natten av min kära pappa. :)*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0