Bh

Var och körde ett aerobicspass igår. Använde min nya träningsbh för första gången. Kunde lika gärna varit utan. Pattarna hoppade runt så jag trodde jag skulle dö. Fett ovärt. Så jakten på den perfekta bh'n fortsätter. Har du nåt tips?

Marion
2012-07-31 @ 11:57:15

Har själv en ganska stor byst och hatar när pattarna hoppar åt alla håll!!
Jag har en Shock absorber med dubbelknäppe i ryggen, den är riktigt bra. Köpte den på underklädesbutik men tror den även finns på Sportbutiker. :)

Svar: Tack för tipset, ska kollas :)
sabina bergstedt

Shirre
2012-08-01 @ 11:30:42

soc fr stadium...fett nöjd! den med BH-stängning i ryggen...inte den man trär över huvudet!

Svar: Har bara sett den från soc som man trär över huvudet, får kolla nästa gång helt enkelt :)
sabina bergstedt

Hertiginnan
2012-08-01 @ 11:58:30
URL: http://annawintour.blogg.se

Ja det finns bra BH på Vivi Victoria och ägaren heter Victoria. Du skulle gilla henne. Det ligger på vaksalagatan

Svar: Har dom träningsbh också? I så fall får jag ta en sväng förbi där :)
sabina bergstedt

Elin
2012-08-08 @ 18:59:09
URL: http://eliiins.blogspot.com

Jag skulle säga, gå till Viva Viktoria =) Dom kan hjälpa dig med den bästa sportbh och perfekta vardagsbh med om du är intresserad av de =)Fråga efter Karin eller Viktoria. Du kommer inte ångra dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0